המלצות           
       
ענבל מעבירה אצלנו ב- AI21 Labs סדנאות פיתוח מנהלים. יש לענבל את היכולת להעביר סדנה מקצועית, מעניינת ופרקטית ולאפשר שיח שמעודד צמיחה ופיתוח ניהולי וארגוני. 
המנהלים שהשתתפו בסדנאות שיתפו שלקחו הרבה כלים שעזרו להם ביום יום להתנהל בסיטואציות שונות ומגוונות. 
קבוצות המנהלים שעברו את הסדנאות הן מגוונות הן בתחום והן ברקע ורמת הנסיון - וכולם הצליחו להשתלב במפגשים, ללמוד וליישם כלים ותובנות. 
הסדנה והמפגשים מובנים ומאורגנים אבל יש הרבה מקום לניהול דיונים רלוונטיים כדי להנגיש את התוכן והכלים לסיטואציות היומיומיות. זו אומנות לנהל דיונים ברמה כזו גבוהה עם הרגישות, הפתיחות, והמקצועיות הנדרשת. 
ענבל היא שותפה אמיתית של צוות הHR וזה מורגש בדרך שבה מעבירה את הסדנה ומתחברת לתרבות החברה.
יש לנו את הזכות לעבוד איתה ולהנות מסטנדרט מקצועי ללא פשרות ואדם מדהים. 
הילה יעקובוביץ', Director of HR
 
טל דלריצ׳ה, HR Business Partner
AI21 Labs


ענבל שותפה לדרך של Appsflyer בשנים האחרונות והפידבקים המצויינים לא מפסיקים להגיע!
לקראת תהליך בניית שכבת הניהול של ראשי הצוותים - האוכלוסייה עם העשייה המשמעותית ביותר בארגון צומח, ביקשנו מענבל להעביר את סדנאות ראשי הצוותים שלה אצלנו בארגון הפיתוח והפרודקט.
לענבל יש יכולות מדהימות להחזיק סדנה (גם F2F וגם דרך ה Zoom) בצורה פשוט יוצאת דופן. הסדנה נותנת כלים פרקטים להתנהלות היומיומית של ראשי הצוותים. מכל מפגש הם יוצאים עם כלים חדשים שהם כבר יכולים ליישם בשגרות הניהוליות שלהם. הסדנה מובנית בצורה כל כך נכונה, כך שעוד לפני התחלתה ענבל מקיימת מפגש הכנה למנהלים של ראשי הצוותים, על מנת לרתום אותם לקראת התהליך. תוך כדי הסדנה ענבל דואגת להגיע לפני הזמן, כל מפגש מתחיל בסיכום המפגש הקודם ותמיד עומדים בזמנים ומאפשרים למנהלים שלוחות הזמנים שלהם עמוסים מאוד לחזור לשגרת יומם בזמן. הסדנה אפקטיבית ממש וענבל היא השותפה המדהימה ביותר לבנייה של שכבת הניהול הזאת. ממליצה בחום לכל מי שמעוניין לייצר שכבת ניהול של ראשי צוותים מקצועיים, אנושיים ועם רגישויות להיבטים החשובים בכניסה שלהם לתפקיד, להעזר בשירותיה של ענבל. אשמח להמליץ למי שמתלבט לגבי הסדנאות של ענבל. אנחנו מאוד מרוצים ואין לנו ספק שענבל תמשיך להיות שותפה שלנו בהמשך הדרך!
דקלה אביב, HRGP
מורן שוהם, R&D/Product Senior HR Director
Appsflyer

למי שהגיע.ה לאתר הזה, מניחה שאני לא מחדשת הרבה בכך שהקורס של ענבל הוא "שם דבר" בתעשייה. ברגע שהחלטנו בארגון שאנחנו רוצים להקנות תוכנית לפיתוח למנהלים, הדבר הראשון שעשינו היה לפנות לענבל. הביקוש אצלה הוא מטורף ולכן המלצה שלי שכל מי שמעוניין.ת בקורס שכזה, כדאי לשריין מקום כמה שיותר בהקדם.
כמובן שזה היה שווה כל שקל וציפיה של המתנה, ענבל עמדה בציפיות של כולנו והרבה מעבר.
הסדנה כשלעצמה, פרקטית ורלוונטית מאוד לימנו, בשילוב עם היכולת המקצועית של ענבל בהנגשת תכנים מורכבים, ניהול הקבוצה כקבוצה ויצירת השותפות והחיבור מול המנהלים, עשתה פלאים.
אנחנו מרגישות שענבל היא שותפה אמיתית בכל מה שקשור לעשייה ולעבודה עם המנהלים. בזכותה, יצרנו שפה משותפת שמלווה אותנו גם הרבה אחרי הסדנה, השכבה הניהולית התחזקה והמנהלים יצאו בתחושה של עוצמה והתפעלות.
ממליצה יותר מבחום, תודה לך ענבל!
צורית גולן, CPO
אלה שבח,
HRBP
Pentera


ענבל מעבירה אצלנו את סדנאות פיתוח המנהלים לדרג של ר"צ. הייחודית של ענבל היא בהעברת סדנא שאינה דומה להרצאה אלא לדיון. הסדנא דינאמית, מעניינת, מאתגרת, רלוונטית ליום יום של המנהלים ובעיקר מאוד מחוברת לשטח. לענבל היכולת להוביל את הקבוצה ולאפשר דינמיקה פתוחה ומשתפת, לזהות סיטואציות מורכבות ולאפשר אמון והדדיות. הקבוצה אצלנו היא קבוצה הטרגונית שמטבע הדברים דורשת יותר תשומת לב וירידה לפרטים ולעולמות תוכן השונים, אין ספק שלענבל יש את היכולת להבין בזריזות את השונות ולהפיק ממנה הזדמנות ללמידה. כבר מהמפגשים הראשונים המנהלים מדווחים כי הם מצליחים ליישם כלים פרקטיים וחשיבה יצירתית בסוגיות שונות בהן הם נתקלים. מעבר לכך, לאורך כל הדרך ענבל הייתה לי לשותפה אמיתית לתהליך, פתוחה ללמוד את הארגון והצרכים ומתוקף כך לתת ערך משמעותי לקבוצה ולי בפרט. אני ממליצה בחום לעבוד עם ענבל ואין לי ספק שאנחנו נמשיך איתה בעתיד. 
מירב איתן, HR Business Partner
אפרת ישראלי-קורן Head Of HR

Taboola

ענבל כפיר-טלמון שותפה שלנו כבר למעלה מ- 6 שנים בתהליכי פיתוחי המנהלים ב Playtika. לאורך השנים ענבל צברה התמחות בפיתוח מנהלים במזרח אירופה. מדובר בתרבות שונה וענבל עשתה עבודה מדהימה ביצירת האמון ופתיחות בקבוצה על אף פערי התרבות.  ענבל יצרה חיבור מאוד חזק אליה בשל אישיותה הכנה, היושר, והחום שאפשר פתיחות בקבוצות.
ענבל מביאה איתה ניסיון רב שנים מארגוני היי טק. מה שאני אוהבת בעבודה עם ענבל היא המקצועיות הרבה והפרקטיות שמביאה עמה לכל קבוצה ותהליך. אני סומכת על ענבל ויודעת שתביא את כל כולה לכל קבוצה כל פעם מחדש. הייחודיות של ענבל לטעמי, שעובדת עבורנו כה טוב, זה השילוב בהנחיה בין גישה דינאמית לפרקטית, איזון מושלם שמאפשר לקבוצה להתפתח יחד עם כלים מעשיים שמחוברים מאוד לאתגרי המנהלים בחברות שעובדות בקצב מאוד מהיר כמו שלנו. ענבל משכילה לסייע רבות למנהלים שלנו להבין כיצד להפעיל את הכלים הנכונים באתגר העבודה מול ה'ישראלים' שלעיתים הנם חסרי סבלנות. היא מאמנת את המנהלים לפעול באפקטיביות וחיבור מול ה'חוצפה' הישראלית ובמתח שבין סייט למטה.
ענבל היא שותפה שלנו לדרך, אשת אמון ויועצת גם עבורי. ממליצה בחום ואהבה!
יעל כהן, Director of Global OD
Playtika

ענבל היא השותפה שלנו ב Via לסדנאות פיתוח המנהלים. לענבל יש את היכולת להעביר את הסדנא בצורה שמחד שומרת על גבולות, מעמידה סטנדרטים ומשמשת מודל למשתתפים בהחזקת קבוצה, ומצד שני לייצר שיח משמעותי ומפתח על תפיסות ופרקטיקות ניהוליות. העבודה לצד ענבל היא שותפות אמיתית לצוות HR שלנו, לא רק משום שענבל מתאימה את התכנים ואת הדיון בצורה חיה לאתגרים והדילמות היומיומיות לארגון שלנו, אלא גם מכיוון שישנה חשיבה משותפת והזדמנות לשיח משמעותי לחבר את התכנים אל המציאות הקיימת בארגון. אני ממליצה בחום לעבוד עם ענבל, לייצר איתה שותפות ארוכת דרך וטרמינולוגיה משותפת בדרכי ההנהלה בארגון ולחשוב ביחד כיצד נכון לפתח את ההנהלה בהתאם למציאות הנוכחית והעתידית של הארגון.
ספיר ברזילי, HR Business Partner
קרן גוטמן, Director People Partner

Via

הכרתי את ענבל לפני הרבה שנים וסוף סוף יצא לי להביא אותה להנחות סדנת מנהלים בחברה שבה אני עובדת, Guesty. בשלוש מילים אני יכולה לסכם ולומר ״היה שווה לחכות!!!״ ענבל הנחתה סדנת פיתוח מנהלים לראשי צוותים בגסטי. הסדנה נמשכה 7 מפגשים וכל המשתתפים ללא יוצא מן הכלל ממש הצטערו שזה נגמר. ענבל יוצרת סביבה קסם שמשלב ארגז כלים ניהולי מקצועי, מפורט ונגיש, לצד סדנה דינמית שמצליחה לתמוך במשתתפים ולהקשיב להם ברגישות ובחוכמה.ענבל בעלת ידע מקצועי עשיר שמועבר בצורה פשוטה ובגובה העיניים ומעל הכל היא אדם מקסים, צנוע ובעלת חוש הומור שעוזר למשתתפים להיפתח ולקחת חלק פעיל בסדנה. כמובן שמייד סגרנו ביומן תאריכים לסדנה נוספת עבור מנהלי הביניים ושריינו תקציב שיאפשר לכל המנהלים בגסטי לפגוש את ענבל ולהכיר את השפה הניהולית שהיא מלמדת. תודה ענבל ושיהיה לנו המשך פורה ומהנה 
גלית רבי, VP Global HR
Guesty


ענבל העבירה לראשי הצוותים סדנת ניהול. הסדנה הייתה מאוד פרקטית ומחוברת לסוגיות בהם נתקלים הראשי צוותים. למרות הקושי של העברת סדנה בזום ענבל הצליחה לשמור על ערנות גבוהה של המשתתפים, שאלה את השאלות הנכונות ואתגרה ובכך הצליחה לרתום את כולם לדיון פורה ומלמד, תוך מתן מקום רב לתרגול התיאוריה. היא הקפידה על סיכום כל מפגש בסיומו ואף שלחה מייל ובו השורה התחתונה של המפגש. 
המשתתפים סיכמו את הסדנה בכך שהייתה מאוד פרקטית ורלוונטית לעשייה היומיומית שלהם ונתנה להם הרבה כלים ליישום מיידי.  
נטע פלר VP HR   
ענבר ברנע OD & Learning manager
Natural Intelligence 

ענבל העבירה אצלנו בחברה סדנת מנהלים. הבחירה בענבל הייתה בעקבות היכרות מוקדמת ומוצלחת של סמנכ"לית משאבי אנוש איתה. הסדנה כללה 7 מפגשים פרונטליים. כל מפגש נגע בעולם תוכן ניהולי אחר והציף אתגרים ניהוליים שונים ומגוונים.
היכולת להחזיר 12 מנהלים בריכוז ובעניין הוא דבר לא פשוט עד בלתי אפשרי. אך ענבל עשתה זאת בצורה מצוינת, סוחפת ומעניינת.
בכל מפגש נחשפנו לכלים חדשים ופרקטיקות אותן היה ניתן ליישם בשטח כמנהלים. בכל תחילת מפגש ענבל דאגה לעשות חזרה על החומר מהמפגש הקודם, מה שמאוד עזר לשמור על הרצץ בין המפגשים שהתקיימו אחת לשבועיים.
המפגש האחרון בסדנה כלל משובים אישיים בין המשתתפים. המפגש היה מאוד עוצמתי, מלמד וסגר את הסדנה בצורה מדויקת.
הפידבקים שקיבלנו מהמשתתפים היו מעולים, הן מבחינת התוכן והן מבחינת אופן ההעברה של ענבל.

אין לנו ספק שאת סדנת המנהלים הבא שלנו ענבל תעביר גם!
ליאת שוורץ , VP HR
נטע גלסמן ושחר סגל, HR Growth Partners



הכרתי את ענבל דרך עמית, בעלי, צפיתי בו מהצד עובר את התהליך כמנהל באלמנטור ונפעמתי. ידעתי שהסדנא הזו תהיה אחד הניצחונות שלי ברגע שאתחיל את התפקיד החדש שלי  כדירקטור משאבי אנוש בסטארטאפ. וכך היה, הצלחתי לשריין את ענבל למחזור הראשון של סדנת פיתוח מנהלי הביניים, המטרה שלי הייתה לייצר שכבת ניהול שעדיין קרובה לשטח ועם זאת יש לה הרבה השפעה כלפי מעלה, לתת להם כלים להתנהל כמנהלים בסטארטאפ בתהליך מעבר  לחברה ( שלב מאוד מבולבל), לייצר שיח, שפה משותפת וחיבור בין מחלקתי.
ענבל עמדה בכל הציפיות שלי ואפילו יותר, מול קהל של מנהלים צעירים חכמים וחריפים הצליחה להעביר את המסרים בצורה ברורה, לייצר הקשבה, השפעה ועוד מנעד רגשות, לאט לאט ראיתי איך המפגשים הופכים למשהו שמחכים לו ובין מפגש למפגש התחילה להיווצר השפה המשותפת, השתמשנו בזה בשיח היומיומי, בפתרון בעיות, משברים ואתגרים וממש הרגשתי איך הם גדלים, ומתפתחים כמנהלים והשיח המיוחד שנוצר בין המחלקות היה פשוט מרגש. 
ה"באזז" המשרדי שנוצר סביב הסדנא על ידי המשתתפים וגם על ידי אלה שלא ולא הפסיקו לשאול מתי  המחזור הבא, יצר גלים ולא פחות, עבודה בריאה יותר, נכונה יותר ומתאימה יותר לחברה בסדר גודל שהפכנו להיות, ושהיה מאוד חסר.
ענבל היא מנחה בחסד עליון, שותפה אמיתית של ה- HR המלווה, מעבירה את הסדנא בסטנדרטים הכי גבוהים שיכולים להיות שאפילו המצקצקים והצינים נכבשים בקסמיה.
ללא ספק מחכה כבר למחזורים הבאים שענבל תגיע אלינו וממליצה בענק!
מיטל אבגנים בחבוט, Director HRBP
 Resident Home

כשהתחלנו לחפש מנחה לקורס למיומנויות ניהול, חיפשתי מישהי שתלווה אותנו בתהליך עמוק ומשמעותי שיעצים את המנהלים/ות שלנו ויעזור להם/ן באתגרים היומיומיים איתם הם מתמודדים/ות. שמחתי לגלות שגם ענבל, כמוני, מאמינה שהתהליך צריך להתחיל במנהלים/ות של המשתתפים/ות ושההרתמות שלהם/ן חיונית להטמעה של התכנים ולהצלחת הקורס. ענבל ליוותה אותנו במשך שלושה חודשים, הצליחה לרתום לתהליך את כולם/ן ולייצר מחוייבות של המשתתפים/ות שלא ראיתי כמותה בעבר. הקורס היה פרקטי, מפתח, מעלה סימני שאלות ומעורר מחשבה. ענבל הצליחה לקלוט כל אחד ואחת מהמשתתפים/ות, את הסוגיות שמלוות אותם/ן, את ההומור שלהם/ן ואת מה שחשוב להם/ן. 
בפידבק שעלה עם סיום הקורס שביעות הרצון היתה גבוהה מאוד והיה ברור שהשגנו את כל היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך.
זו הפעם הראשונה שעבדתי עם ענבל ואין לי ספק שזו לא תהיה הפעם האחרונה!
רביד שומר שלום, VP People & Culture
Windward

ענבל מעבירה אצלנו סדנאות פיתוח למנהלים בדרג ראשון (ראשי צוותים) ודרג שני (ראשי קבוצות ו/או דירקטורים)
הסדנאות מבוססות על 7 מפגשים שכל אחד מהם עוסק לכאורה בעולם תוכן נפרד אך ממפגש למפגש נבנה הרצף הלוגי וחלקי הפזל משלימים אט אט תמונה מורכבת אך שלמה של כלים ופרקטיקות אותן ניתן ליישם בשטח באופן מיידי.
ענבל מביאה איתה רקע וניסיון סופר רלוונטיים שנותנים מענה לשלל הדילמות הניהוליות שעולות במפגשים והעובדה שמדובר בסדנה ולא הרצאה מאפשרת שיח פתוח, משתף, מעשיר ופרקטי.
אחרי ניסיון של שנים רבות עם מנחי סדנאות רבים, אני יכולה לומר בוודאות ובבטחון שענבל מוכשרת ביותר בתחומה ועושה עבודה יוצאת דופן. להמלצות ניתן לבקש מענבל את פרטי הקשר שלי.
מיכל חיים רוזנבלום, HR Senior Director
Elementor

ענבל העבירה אצלנו סדנא למיומנויות הניהול לראשי צוותים במחלקות הפיתוח והמוצר. התכנים של הסדנא היו מאוד ענייניים וענבל מעבירה את החומר עם המון דוגמאות וחיבור לשטח. ענבל מרצה נהדרת, מצליחה לייצר קשב ועניין ומעל לכל היא מצליחה לייצר למידה פעילה ומשמעותית. אישיותה של ענבל מאפשרת יצירת אמון במהירות והיא מטיבה להחזיק מרחב פתוח ונוח אשר מאפשר כנות והשתתפות של כלל המנהלים (גם המופנמים מביניהם). 
ממשובים שאספנו ניכר כי המנהלים הרגישו שתוכן הסדנא היה רלוונטי ושהסדנא העניקה להם כלים שימושיים בעבודתם היומיומית. עוד הם העידו כי האווירה הייתה נעימה וכייפית. 
אני ממליצה בחום על סדנת מיומנויות הניהול של ענבל וללא ספק אשמח להביא אותה בעתיד לסדנאות נוספות!
איילת וסר,דירקטור משאבי אנוש
Namogoo

ענבל העבירה ב SQream סדנת ניהול למנהלי ביניים (חלקם ללא ניסיון רב וחלקם מאוד מנוסים). כסטרטאפ צומח שהציע בפעם הראשונה למנהלים סדנת ניהול מסודרת ומקצועית, היה לנו חשוב לבחור במישהו שידע לשלב בין ארגון שעדיין חווה גדילה מואצת והרבה גמישות לבין רצון לתת כלי עבודה בסיסיים וbest practices. , מישהו שיבין תוך כדי תנועה את הדינמיקה של הארגון, וידבר את השפה שלו, אבל גם ידע לתת נקודות השוואה ופרספקטיבה מארגונים אחרים אליהם אנחנו שואפים להידמות או להתחרות.
ענבל ענתה על הציפיות שלנו ואף הרבה מעבר לכך. היא הצליחה במהירות לרכוש הרבה הערכה מהמנהלים בחדר, חיבור ועניין. הניסיון הרב שהיא מביאה מהתעשייה לצד גישה ישירה ונוקבת מאוד קלעו לסגנון שלנו כארגון, ויצרו אינטימיות בקרב חברי הקבוצה ואמון. היא ידעה לשלב בין גישות ותאוריה לתרגול וניתוח מקרים מהיומיום, והקשיבה בדיוק רב גם לסאב-טקסט שנאמר ושלא נאמר. נהנתי מכל רגע במחיצתה, מהעבודה המשותפת, הלמידה, ההקשבה, הפרגון והביקורת. אני ממליצה מאוד על הנחייה בהובלתה ובטוחה שנמשיך להשתמש בכישוריה גם בעתיד.
שרי בן מאיר Chief of Staff and Corporate Innovation
SQream


ענבל העבירה אצלנו סדנאות פיתוח ראשי צוותים, 7 מפגשים מרחוק תוך שימוש בזום. מודה שהייתי סקפטית לגביי היכולת להעביר סדנא חוויתית, באופן כזה (לא פרונטלי ומקוצר). ענבל הוכיחה לי אחרת ובגדול! מהמפגש הראשון, עם ענבל, התחושה הייתה של מקצוענות, מסירות ואחריות גדולה לתהליך ולמשתתפים, המון חן ורוך בהעברת התכנים לצד דריכות, יכולת שימת גבולות ומיקסום חוויות הלמידה של המשתתפים. הפידבקים מהמשתתפים היו חיוביים מאוד והסדנא השאירה ערך מוסף משמעותי. אין לי ספק שאמשיך לעבוד עם ענבל על סדנאות נוספות. מבחינתי מצאתי פרטנרית נהדרת למסע!
דנה הרדוף, VP of Global HR
Logz.io

אל ענבל הגענו דרך המלצה של קולגה וכבר מהפגישה המקדימה נחשפנו למקצועיות בלתי מתפשרת לצד אנושיות ולא מעט קסם אישי. עברנו יחד איתה תהליך מקדים של התאמת תכני הארגון הגלובאלי בשילוב תכניה שלה עבור קורס לראשי הצוותים של GENERAL MOTORS. לאורך הדרך כולה ענבל הוכיחה שהיא שותפה מלאה לדרך - היתה קשובה, אפקטיבית, ידעה לתת את המקום ולמקד כל אחד ממשתתפי הקורס, לאפשר להם לשתף דילמות ולקבל מענה תמידי במקצועיות ראויה לציון. חשוב לציין את הסיכומים המפורטים של כל מפגש בסיום, הזמינות המלאה וכמובן החן הבינאישי. אין לנו ספק שמצאנו שותפה לדרך ונקיים יחד קורסים נוספים בהמשך.
דנה יצהרי Employee experience manger
GENERAL MOTORS Israel

ענבל הובילה סדנאות פיתוח מנהלים בקלטורה. המטרה מבחינתי, מעבר להקניית הכלים, הייתה לייצר קבוצת עמיתים- והיא הושגה ובגדול. 
ענבל היתה לי שותפה אמיתית לאורך הדרך החל מבניית התכנים, הכנת המשתתפים והמנהלים ועד לסיום. אני  מאמינה שבזכות ההכנה המעמיקה, הגמישות והפתיחות של ענבל הסדנא היתה מוצלחת במיוחד.
כבר במפגש הראשון המשתתפים מאוד נפתחו ושיתפו פעולה והדיונים היו מאוד מעמיקים החל מסוגיות היום יום וכלה בהכנה להתמודדות עם הדור הבא של העובדים.
מעבר לכלים הפרקטיים , ענבל שילבה אפשרות להעלות נושאים וסוגיות שאינן "בסילבוס"  אשר איפשרו למשתתפים להבין לראשונה את הצד השני ולחזק את ממשקי העבודה בינהם.
הפידבקים של המשתתפים היו מצויינים והדהדו גם להנהלה
העבודה עם ענבל היתה מאוד נעימה, מעשירה ואפקטיבית ואשמח לעבוד יחד גם בסדנאות נוספות בהמשך.
יעל אשד, Director of HR 
סיגל סרור, VP HR

Kaltura

ענבל הובילה ביד רמה סדנת פיתוח מנהלים בקייב, עבור 11 מנהלים באנגלית. תחילה המפגש הראשון נוהל פרונטלית ולאור הקורונה הועבר לזום מה שהפך את התהליך הזה לקשה מאוד. ענבל באמצעות המון מאמץ והתמדה הוכיחה שתהליך כזה הוא בר ביצוע. והחוויה הייתה מדהימה!
ראשית חשוב לי לציין שלאורך כל הדרך ענבל הפגינה מקצועיות גבוהה מאוד ומסירות. כל סשן בפיתוח מנהלים היה מגובה בתיאוריות ותרגול מקצועי בהתאמה, תמיד היה מקום לדיון ולשאילת שאלות. 
ענבל מקפידה מאוד לעמוד בזמנים, תמיד מסכמת ונותנת שורה תחתונה לכל חלק, כך שכל החומר מועבר בצורה מאוד ברורה ומאורגנת. 
על אף הקושי לתרגם בשפה שהיא לא שפת האם של אף אחד מהצדדים, ענבל הצליחה להעביר תכנים מורכבים בצורה תמיד מעניינת, אינפורמטיבית ומלמדת ותמיד עם חיוך. המנהלים הצליחו להתחבר אליה מאוד. 
חשוב מאוד לציין, שתמיד יש מקום לתת פידבק ואף מקפידה לבקש אותו אחרי כל פגישה ופתוחה מאוד לשמוע ולנסות. 
הייתה לנו חוויה טובה מאוד עם ענבל, הרגשתי שיש לי פרטנרית אמיתית, שעובדת עימי בשיתוף פעולה שחשובה לה ההצלחה שלנו עם הקבוצה. 
ממליצה בחום רב! 
אסתר שפירא סנדלר, HR Business Partner
ironSource

ענבל מובילה אצלנו סדנאות פיתוח מנהלים לראשי הצוותים.  לאור הקורונה העברנו את המפגשים לזום, ענבל ליוותה אותנו וסייעה בכל השלבים ובהתאמת התוכן לקבוצה. הידע המעמיק עם עולם התוכן, הניסיון רב השנים לצד גישה ייחודית ופרקטית יצרו  הערכה וחיבור כבר מהרגע הראשון. הידע והכלים שנרכשו במהלך הסדנאות תרמו רבות לפיתוח המנהלים והפידבקים מצוינים! לאור הצלחת הקורס, אנו ממשיכים במפגשי המשך במתכונת של קבוצת עמיתים בהובלתה של ענבל. אנחנו מאוד מרוצים ושמחים להמליץ בחום רב!
יוגב גולדיס VP HR
דניאל רייכלין HRBP

אנחנו חברה של כ70 עובדים בצמיחה מטורפת, ויצרנו לא מזמן שכבה חדשה בחברה של מנהלים. רוב המנהלים נכנסו לתפקיד ללא ניסיון בניהול עובדים קודם לכן, ולכן חיפשנו סדנא שתקנה להם את הכלים הדרושים לתפקיד. קיבלנו המלצה על ענבל, היא יועצת ארגונית במקצועה, עם שנים של ניסיון בפיתוח מנהלים בכל הדרגים.
ענבל העבירה אצלנו סדנת פיתוח מיומנויות ניהול של כ7 מפגשים (מפגש פעם בשבועיים). אני אתחיל מהסוף – כל המנהלים בלי יוצא מן הכלל התבאסו שהסדנא הסתיימה, הסדנא הייתה הרבה מעל המצופה!
ענבל לאורך כל המפגשים הייתה מקצועית, סבלנית, קשובה ומרתקת, העבירה את הסדנא בצורת דיון בין כולם, ולא בצורת הרצאה. ענבל יצרה דיון פורה והצליחה בדרכה הנעימה לגרום לכולם להפתח ולשתף מקרים אישיים. התכנים שענבל העבירה היו מאוד רלוונטים, נתנה למנהלים כלים פרקטים, והכי חשוב הייתה מאוד דינאמית במהלך ההרצאות – נתנה למנהלים לשתף סוגיות ונושאים שלאו דווקא היו קשורים לתכנים שלה. המנהלים חיכו כל פעם למפגש הבא כדי לשתף את ענבל איך הם יישמו בשטח את הכלים שהם רכשו במפגש הקודם.
חשוב מכל ענבל ממש הצליחה לייצר קבוצה מגובשת של Mid Management בחברה, ובעקבות הסדנא שלה אנחנו ממשיכים במפגשים של המנהלי צוותים פעם בחודשיים כדי לשמור על הדינאמיקה, להמשיך לשתף סוגיות שעולות ביום יום, לתמוך אחד בשני ולתת עצות. אין לי ספק שהדרך עם ענבל לא הסתיימה, ואנחנו עוד נעזר בייעוץ ובמקצועיות שלה עוד בעתיד!
ליאור בן דוד, HR Manager
TeraSky

הדרכת מנהלים בתקופת הקורונה היא משימה מאתגרת במיוחד. המנהלים עסוקים, מתקשים להתנתק מסדר היום העמוס, קיים קושי בהעברת מסרים באופן מקוון לעומת הדרכה פרונטאלית, וגם קשה להתרכז במסך לאורך זמן. יצאנו לדרך בחיפוש אחר יועצת ארגונית שתלוונה אותנו, עם חששות רבים. הגענו לענבל, דרך מספר המלצות חמות. ביקשנו שהסדנא תהיה קצרה וממוקדת כדי לא להלאות את המנהלים, והחלטנו לצאת לדרך עם סדנא לר"צ.
אין לי מילים לתאר את כמה הסדנא הייתה אפקטיבית! למרות כל החששות, ענבל השכילה לנצל את הפלטפורמה הדיגיטלית כדי להעביר סדנא פרקטית, מרתקת, שבסופה הרגשנו שהיינו יכולים להמשיך לסשנים נוספים, משום שהמנהלים היו צמאים לעוד! ענבל הצליחה ליצור שיתוף פעולה ושיח בתוך הקבוצה באופן מעורר השראה, והפידבקים המצויינים לא איחרו לבוא.
השימוש במתודולוגיות הנכונות לצד הידע שצברה לאורך השנים, הן כמנהלת והן כיועצת, משתקפים בדרך בה היא מנהלת את הסדנא ובייעוץ שהיא נותנת למשתתפים. מעבר לכך, מעטים הם אנשי המקצוע שהצליחו לקחת את העולם הדיגיטלי צעד אחד קדימה ולרתום אותו למטרותיהם, וענבל היא לחלוטין אחת מהם. אין לי ספק שנמשיך לעבוד עם ענבל!!!
רותם אסקוזידו, HRBP
Perion

בחברת Investing.com קיימנו תהליך פיתוח מנהלים מקיף עבור כל שכבות המנהלים בארגון
לפני שיצאנו לדרך, חקרתי לעומק את האופציות האפשריות ונפגשתי עם כחמישה גופים שונים , ואף בדקתי המלצות על שלושה מהם
היום, מספר חודשים אחרי סיומו של התהליך, אני יכולה לומר שמצאתי שותפה אמיתית לתהליך – ענבל כפיר טלמון
ענבל היא מומחית בתחומה, הסדנאות שלה, מעניינות, השילוב בין התרגול והתיאוריה מצויין, היא בחורה חריפה, ועם זאת נעימה מאוד והיא הצליחה להתחבב אפילו על גדול הציניקנים שבמנהלים
היא הנחתה אצלנו שלוש סדנאות במקביל: שתיים עבור ראשי צוותים ועוד אחת עבור דרג בכיר של VP
כתבתי בכוונה שותפה כי זה מה שהיא. ענבל ייעצה ותמכה בי לאורך כל התקופה מה Kick off של התהליך ועד הסיום בפעילות Outdoor נהדרת. היא הייתה זמינה תמיד עבור כל שאלה או התלבטות והרגשתי שהיא לוקחת את התהליך בשיא הרצינות מתחילתו ועד סופו
התגובות מהמנהלים (וכאמור יש פה כמה ציניקנים ש"כבר יודעים הכל...") היו מעולות. לא זכור לי כזה קונצנזוס על תהליך כמו שהיה כאן!
אז אם אתם עומדים לפני תהליך שכזה , ממליצה בחום להפגש עם ענבל. 
לי אין ספק שפגשתי יועצת ושותפה שתלווה אותנו שנים ארוכות.
אשמח לייעץ ולהרחיב על התהליך שעברנו למי שירצה.
אורית בן דוד, Senior Director of HR
 Investing.com

על ענבל שמענו ממקורות שונים ומוערכים כשהתחלנו לגשש איך מעצימים את הנהלת הביניים הנבנית ומתגבשת בחברה אשר נמצאת בעיצומה של צמיחה ושינוי ארגוני. שמנו פעמינו למצוא סדנא מגוונת לשכבת מנהלי ביניים, חלקם מנוסים יותר ולחלקם זו חווית הניהול הראשונה. מנהלים שרק לומדים להכיר את תפקידם החדש, את שותפיהם להובלה ואת צוותיהם המתגבשים תוך כדי ריצה.
חיפשנו סדנה שתתן מענה וכלים, שתהווה מקום בטוח למשתתפים בה לשתף מחוויות ניהול והתמודדויות יומיומיות, ללמוד אחד מהשני עם יד מכוונת ומכילה.
ענבל נתנה להם כל זאת ויותר עם הקשבה, חריפות מחשבתית וניסיון רב ומגוון בעולם העסקי.
מתוך עולם התוכן שלהם היא עזרה להם לגבש שיטות ניהול אינדיבידואליות, שיטות לפתרון בעיות וניהול זמן תוך כדי הבנית שכבה ניהולית חזקה ומגובשת. היא העצימה כל אחד ואחד מהמנהלים תוך הבלטת הייחודיות והסגנון האישי של כל אחד ואחד מהם.
הסדנה היתה הצלחה מסחררת והמנהלים יצאו ממנה נרגשים ומלאי התפעלות מהעומק והתכנים.
רוצה להודות לענבל מקרב לב ואשמח להמליץ עליה בחום למתעניינים גם בעתיד!
שגית גרינברג, VP HR
XACT Robotics

ענבל העבירה אצלנו סדנת פיתוח מיומנויות ניהול בת 7 מפגשים. הסדנה הייתה מעולה! ענבל מנחה את הסדנה באופן מרתק, מקצועי ופרקטי דבר המאפשר למשתתפים לרכוש ניסיון מעשי לתפקידם כמנהלים.
ענבל היא יועצת מעולה ומומלצת ביותר!
אשמח לענות על שאלות ולתת המלצות בעל-פה.
דפנה מיכאלי, VP HR
Outbrain

לאחר היכרות רבת שנים עם ענבל, זכיתי לעבוד איתה על סדנאת פיתוח מנהלים לדרג הביניים שלנו. בתקופה המורכבת של מגפת הקורונה ועבודה מהבית, היה ברור שהקבוצה זקוקה למנחה מקצועית, עניינית וקשובה, כזו שתצליח להשאיר את הקבוצה מחוברת גם מהזום (ללא ספק, אתגר לא פשוט...). כבר מהמפגש הראשון היה ניכר שענבל מכירה היטב את דרג הביניים. היא נתנה מענה לכל צורך, אתגר או דילמה ניהולית שהועלתה בצורה המקצועית והטובה ביותר. הדבר השתקף באופן מובהק מהמשובים המעולים שמילאו המשתתפים בתום הסדנה.
אין לי ספק שעוד נעבוד עם ענבל בעתיד!
שני ברואנשטיין, VP HR
Atera

מהרגע שנפגשתי עם ענבל הבנתי שזו המנחה שאני מחפשת לפיתוח מיומנויות הניהול של המנהלים שלנו בחברה. ועכשיו לאחר שסיימנו 6 מפגשים בנושא - זה רק התחזק אצלי יותר. ענבל היא מנחה מקצועית, רהוטה, בעלת ידע רב, מדברת במונחים מעולם התוכן הרלוונטי לחברות הייטק מתקדמות. ברמה האישית מאוד קל להתחבר אליה וזה מאוד תרם להצלחת הסדנה. היכולת שלה לאתגר את העובדים בשאלות , להתמודד מול דעות אחרות ולהראות פרספקטיבה נרחבת ניכרים מאוד בעבודה ובהנחיה שלה. 
ממליצה עליה בחום!
תמי זהבי, מנהלת משאבי אנוש
BlueVine

ענבל העבירה לנו סדנה לפיתוח ראשי צוותים בת 7 מפגשים. הקבוצה היתה מאוד מגוונת וכללה הן מנהלים בפיתוח והן מנהלים מתחום התפעול.
המטרה היתה לצייד את ראשי הצוותים בארגז כלים שייסיע להם בתפקידם כמנהלים, לייצר שפה ניהולית אחידה בקרב המשתתפים וכמובן גם לייצר עבודת ממשקים טובה בין המנהלים, משתתפי הסדנה. 
לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות להובלת הסדנה בחרתי בענבל !  התרשמתי מאוד מהרמה המקצועית והידע וכן וברמה הבינאישית. הבחירה הוכיחה את עצמה כמוצלחת כבר בתהליך בניית הסדנה ובחירת התכנים, הפגישות המקדימות וכמובן שמהלך הסדנה עצמה.
ענבל הובילה את הסדנה בצורה מעניינת, שמרה על כולם בעירנות גבוהה ובחן רב, גילתה גמישות לבקשות שלנו וידעה לייצר דוגמאות טובות לסימולציות שביצעו המשתתפים. כמו כן הצליחה לרתום בהצלחה גם את אלה שלא שיתפו פעולה בתחילת הסדנה.
בסיום כל מפגש ענבל שלחה תקציר למשתתפים ולמנהלים שלהם על מנת שידעו מה נלמד ותמיד דאגה להעשיר את התכנים בעוד הרצאה / מאמר/ סרט מעניין ורלוונטי.
העבודה עם ענבל היתה מאוד נעימה ומעשירה ובהחלט מרגישה שמצאתי שותפה להמשך שיתופי פעולה נוספים. אשמח תמיד להמליץ!
נועה אביטל, מנהלת משאבי אנוש
BIRD Aerosystems

ענבל הנחתה אצלינו סדנא לפיתוח מיומנויות ניהול לר"צ. הסדנא מעולה, פרקטית, מעניינת ומעשירה והועברה בצורה מקצועית ורגישה ע"י ענבל, אשר הייתה קשובה לצרכים הדינמיים של המשתתפים והארגון לאורך כל הדרך.  ההתייחסות המקצועית והרצינית של ענבל ניכרה כבר מההתחלה, בעבודת ההכנה המקיפה שעשתה ובליווי התמידי שלה ומתן מענה לכל עניין שהעלינו.
ענבל הצליחה לרתום ולרתק את המשתתפים, שחלקם היו סקפטיים בהתחלה לגבי הערך של "עוד קורס ניהול" והופתעו לקבל חוויה אחרת וטובה. המפגשים היו מעניינים, עשירים ומחוברים לעבודה היומיומית ולדילמות ניהול שוטפות. המשתתפים קיבלו כלים חשובים אותם החלו ליישם די מהר, ואלו השפיעו גם על עובדים אחרים בארגון שלא לקחו חלק בקורס. ר"צ הרגישו שענבל מכירה את הארגון שלנו ולא מתפקדת על תקן של יועצת, אלא ממש מחוברת אליהם ומבינה על מה הם מדברים.
אני באופן אישי הרגשתי שענבל היא שותפה אמיתית למסע שעברנו, אליו הגיעו יחידים ללא היכרות מוקדמת, שהתחברו בהנחייתה לקבוצה מגובשת עם שיתוף ופתיחות גדולים.
שרון שימקוביץ, מנהלת משאבי אנוש
Perfecto

 
ענבל העבירה אצלנו בארגון סדנת בניית צוות הנהלה וכמו כן, עובדת עם ההנהלה הבכירה בארגון.
שיתוף הפעולה בינינו היה מדהים מהרגע הראשון!
היא הגיעה עם כל הניסיון שלה, הכלים והידע אך עם הרבה צניעות ופתיחות ללמוד ארגון חדש ושונה עם המון ייחודיות. ענבל הרשימה אותנו במיוחד ביכולות המדהימות שלה לשאול את השאלות הנכונות, לאתגר אותנו ולפקס אותנו על מנת להשיג את מטרות הסדנה.
הפידבקים מהסדנה היו מעולים, כולם היו מאוד מחוייבים לפורום שנוצר, היה מקום לכל אחד, נוצרה קבוצת עמיתים שממש מתייעצים ומשתפים בדילמות ובדרכי פתרון וגישות שונות.
ענבל מלווה את הארגון שלנו בכל הצמתים החשובים, בסדנאות פיתוח מיומנויות ניהול ואימון אישי למנהלים ואנו גאים על כך!
מירב שלזינגר – VP HR; סיוון כהן – HRBP
Get Taxi


פגישותי עם ענבל היו פוריות מאוד. היא השכילה לאפשר לי להנות מנסיונה  תוך שמירה על מקומי בתהליך ועל קולי הייחודי. ענבל העניקה לי את היכולת לשלב את הידע ששאבתי ממנה לתוך ארגז הכלים המקצועי העומד לרשותי. היא עודדה אותי ותמכה בי בתהליכי עבודה מאתגרים וסייעה לי לצמוח כמנהלת בכלל ומנהלת משאבי אנוש בפרט. אין לי ספק שאעבוד איתה שוב בעתיד.
נעמי פרקש, סמנכ"ל משאבי אנוש
Taboola


ענבל הובילה סדנא בת 3 ימים של פיתוח מנהלים לדרג ניהולי ראשון בתאילנד עבור מנהלים ממספר מדינות אשר מנהלים צוותים רב תרבותיים. המטרה הייתה להקנות למנהלים כלים ניהוליים במקום שיש בו מורכבות נוספת של רב תרבותיות וכן ליצור קבוצת עמיתים. ענבל גייסה את המנהלים ללמידה והתפתחות ניהולית אפקטיבית במשך 3 ימי הסדנה. ענבל היא שותפה אמיתית לדרך החל מהבנת הצרכים, דרך בניית התכנים, סיוע בהכנת המשתתפים ועד העברת סדנת מנהלים מעולה. ענבל ממשיכה ללוות ולתמוך בי גם אחרי סיום הסדנה. הניסיון, הכלים, הידע והתובנות שענבל מביאה אפשרו לה לבנות תוכנית מעולה המתאימה לצרכי המנהלים ולארגון.
הפידבקים של המשתתפים היו מצוינים והדהדו גם להנהלה
ענבל ממשיכה להיות שותפה וללא ספק נמשיך לעבוד איתה על פרויקטים נוספים וסדנאות נוספות!
סוזי וקנין,  Global HR 
Taboola

ענבל הנחתה אצלנו סדנת מנהלים בת 7 מפגשים לקבוצת ר"צ בחברה. הסדנא הועברה בצורה מקצועית ומעניינת תוך מיקוד בפיתוח מיומנויות ניהול ועבודה על תפיסת התפקיד הניהולי.
בהנחייתה המקצועית והרגישה, איפשרה ענבל פתיחות רבה בקרב המשתתפים, מה שאיפשר חיבור בין חוויות היום יום של המשתתפים לתהליך הלמידה בסדנא ותרם לבניית קבוצת עמיתים חושבת ומתייעצת. ניכר כי ענבל השקיעה רבות בבניית תוכנית הסדנא כך שתתמקד בתכנים מותאמים, רלוונטים, מעשירים וישימים. 
שמחתי על ההזדמנות לעבוד עם ענבל ואשמח להרחיב ולענות על שאלות בע"פ.
טלי אקרמן,VP HR 
Dynamic Yield

ענבל העבירה אצלנו סדנה לפיתוח מיומנויות ניהול למנהלי דרג ביניים – סדנה בת 7 מפגשים שהייתה מאוד מוצלחת ונתנה לצוות ארגז כלים משמעותי להמשך דרכם כמנהלים מובילים בארגון. ענבל הנחתה את הסדנה ברגישות, רהיטות ויסודיות, והביאה איתה הרבה ניסיון וידע שללא ספק גרמו למפגשים להיות אפקטיביים ומשמעותיים. ענבל אפשרה את המקום לכל אחד להביע את עצמו, תוך שאלת השאלות הנכונות על מנת לתת כלים פרקטיים לתפקידם כמנהלים, עם הרבה כבוד ורגישות לכל אחד ואחת. כמנהלת משאבי אנוש באינראקטיב אני מאוד שמחה על ההזדמנות לעבוד עם ענבל וממליצה בחום על הסדנה ועל ענבל כיועצת!
נרי פלד, HR Director
Inneractive - Fyber


ענבל הנחתה אצלנו בחברה סדנת פיתוח מיומנויות ניהול. הסדנא היתה מורכבת מ-8 מפגשים, כשכל מפגש היה מוקדש לנושא ניהולי אחר.
הסדנא היתה מצוינת, מועילה, מאוד מחוברת לשטח, לעבודה היומיומית ולדילמות ניהוליות שוטפות שעלו במהלך המפגשים. ענבל הצליחה לרתום את המשתתפים ולייצר אווירה של פתיחות ושיתוף. היא היתה קשובה מאוד לצרכי המנהלים שהשתתפו בסדנא והשכילה לשלב בינם לבין צרכי הארגון. המשתתפים יצאו מכל מפגש עם כלים חדשים שלמדו, ומהר מאוד ניתן היה לראות כיצד הם משתמשים בכלים הללו ביום יום.
ענבל הנחתה את הסדנא במקצועיות בלתי מתפשרת, בהמון רגישות ואכפתיות שהם מעבר למקובל, וליוותה את המשתתפים בסדנא, את ההנהלה הבכירה ואותי לאורך כל הדרך. דרך יכולתה של ענבל לשאול את השאלות הנכונות, לזהות את המקומות שדורשים התייחסות ולאבחן את מה שנאמר בין השורות היא הצליחה לגעת בנקודות החשובות ביותר, גם כשההתמודדות איתן לא היתה קלה.
למדתי המון מהעבודה עם ענבל ואשמח שתמשיך ללוות אותנו בהמשך הדרך, בסדנאות נוספות ובייעוצים.
רוני צונץ, מנהלת משאבי אנוש 
MeMed

ענבל הובילה אצלנו סדנה לפיתוח מנהלים שהיתה מוצלחת ואפקטיבית בצורה יוצא דופן. יש לנו בחברה חבורה טובה של מנהלים שעובדים טוב ביחד. אני רציתי לקחת אותם שלב אחד קדימה, לשפר את הממשקים ולחדד את המקומות בהם דרושה עבודת הצוות. ענבל עשתה עבודת הכנה יסודית, ישבה עם המנהלים ובנתה סדנה שבנויה למידות של המשתתפים ולמטרות שהצבנו לעצמנו. הסדנה עצמה נוהלה היטב, תוך נתינת מקום לכל משתתף, שמירה על כללי התנהגות ברורים והכוונה לאפקטיביות והעצמה. השגנו את היעדים שהצבנו לעצמנו וכולנו יצאנו בתחושה שהצוות חזק יותר וכל אחד ואחד למד משהו על עצמו ועל הממשקים עם עמיתיו. כל המנהלים נתנו פידבק מצוין על הסדנה. הצלחת הסדנה הושגה בזכות העבודה המקצועית המדהימה של ענבל והדרך הנעימה, החדה והאפקטיבית בה הובילה את הסדנה.  תודה רבה לך ענבל ואני כבר מחכה להזדמנות הבאה בה נערוך סדנה נוספת.
 נגה פרי 
מנהלת Salesforce.com ישראל

ענבל העבירה אצלנו סדנת מנהלים מקיפה ועשירה לקבוצת מנהלי הפרויקטים בחברה. הסדנא הקיפה מגוון נושאים ודילמות ניהוליות שנבחרו בהתייעצות עם ענבל ובהתאם לצרכי החברה. הסדנא הועברה בצורה מקצועית ומעניינת מאוד. אין לי ספק כי הסדנא סיפקה ארגז כלים איכותי למנהלים שלנו. המפגשים היו מהנים ומפרים ושילבו סימולציות מעניינות שחידדו את הדילמות הניהוליות והמחישו את האתגרים העומדים בפני המנהלים. ענבל היתה מרתקת והעבירה את התכנים בצורה ברורה עניינית ומקצועית – היה כיף ותענוג גדול. תודה, מקווה שנתראה בעתיד במפגשים מקצועיים נוספים!
סיגל לפיד, VP projects & consulting
Vision.bi

אנחנו קיימנו עם ענבל סדנת פיתוח מנהלים. הסדנא היתה מצוינת – הפידבקים של המשתתפים היו מעולים וגם החוויה שלי היתה כזו. ענבל היא מקצוענית, מדויקת, יודעת להעביר את החומר בצורה מעניינת ולשמור על כל המשתתפים מרותקים. ענבל שמה לב לפרטים הקטנים ולדקויות והצליחה לעשות חיבורים מצוינים לחיי היום היום והתרבות הארגונית שלנו. הסדנא כללה שילוב טוב של נושאים תיאורטיים ופרקטיים וראשי הצוותים מיד הצליחו ליישם את הדברים ביום יום.
אני ממליצה על ענבל בחום ובטוחה שאעבוד איתה שוב בהמשך.
נועה ענבר-הרשקוביץ, סמנכ"ל משאבי אנוש
AlgoSec

ענבל נבחרה להוביל אצלנו קורס סדנת פיתוח מיומנויות ניהול למנהלים מדרג ניהולי ראשון.
ממפגש ההיכרות ביננו התרשמתי משותפה מקצועית, יסודית ורגישה.
ענבל הייתה קשובה לכל בקשותיי, לאורך המפגשים עשתה התאמות לדינמיקה ולנושאים שעלו מתוך הקבוצה. העבודה נעשתה בשיתוף פעולה מלא ביננו, תוך פתיחות, כנות ומטרות ברורות שרצינו להשיג.
הסדנא הייתה אפקטיבית ומעבר להקניית הכלים הניהוליים, יצרה שיח עמיתים בין משתתפי הסדנא שממשיך בשגרת העבודה בארגון.
ענבל, תודה על הדרך, השותפות והמקצועיות שהבאת. היה נעים ואין לי ספק שנעבוד יחד גם בהמשך.
שיר אתגרת,VP HR
Celeno

ענבל העבירה אצלנו סדנת מנהלים בת 7 מפגשים. המנהלים הגיעו עם הרבה חששות ואי הבנות לקראת הסדנא וענבל הרגיעה אותם במידי. ענבל העבירה את הקורס באופן מרתק ומשתף. בעיקר התרשמנו מכך שהקורס מועבר בשיתוף מלא של המנהלים ונוגע למציאות ולקשיים היומיומיים שלהם. הקורס היה מאוד פרקטי ואפשר דיונים פתוחים שאפשרו למנהלים להתמודד עם הסוגיות הרלוונטיות להם. 
אני ממליצה בחום על ענבל כיועצת ומנחת סדנת המנהלים. אשמח לתת גם המלצות מפורטות בע"פ. 
ג'ניה מדבדב, Head of HR & Operations
Fundbox
 

ענבל העבירה בחברתנו קורס בן שבעה מפגשים בנושא פיתוח מיומנויות ניהול לשכבת מנהלי הביניים. השפעתה ומעורבותה של ענבל החלו עוד בשלבי ההכנה לקורס בהיכרות טובה עם הארגון והאנשים הרלוונטיים לתהליך ובתפירת תוכנית הדרכה המתאימה בדיוק רב למידותינו. במהלך כל המפגשים ענבל הרשימה את כולנו ביכולותיה כמנחה רגישה המיומנת בדינמיקה קבוצתית כמו גם כמדריכה מקצוענית שיודעת להעביר ידע ותכנים מקצועיים בצורה בהירה ומרתקת. ענבל תהיה הבחירה הראשונה שלי לכל פעילות פיתוח מנהלים אישית או קבוצתית.
שרון דרוםת מנהלת משאבי אנוש
(
Applied Spectral Imaging (ASI

ענבל הוליכה בלוגי'ק סדרת מפגשים לפיתוח עבודת צוות משאבי אנוש ומיקוד תפקיד של צוות מנהלות משאבי אנוש (HRBP).
ההתחברות של ענבל לעולם התוכן, לאתגרי החברה, לטרמינולוגיה ולהוויה הארגונית מרשימה ביותר.
דרך הנחייתה יוצרת חיבור בין אישי חזק והיא נותנת מקום כבוד למשתתפים. תמיד יודעת היכן להתערב ותמיד מוסיפה תוכן רלוונטי ובהיר על מנת להרחיב את הפרספקטיבה.
התהליך חיזק וגיבש את הצוות, סביב אג'נדה מקצועית ברורה יותר וגאוות שייכות.
אני חב לענבל הרבה ואשמח לתת המלצות מילוליות נוספות.
יגאל שוורצמן, מנהל משאבי אנוש
 
Logic

ענבל הובילה ,אצלנו בפונטיס, סדנה לבניית צוות ופיתוח מנהלים. האתגר הראשון של ענבל היה לנתק את חברי הצוות משגרת העבודה האינטנסיבית , וענבל בעזרת עבודת הכנה יסודית, ויכולת בין אישית מרשימה רתמה את חברי הצוות ויצרה דינאמיקת עבודה מרשימה.
הסדנה התאפיינה ברמת פתיחות גבוהה ושיתוף פעולה מלא של כל חברי הצוות. לאורך כל הסדנה ענבל ניווטה והובילה את הדיונים במקצועיות ראויה לציון.
שביעות הרצון הגבוהה שלנו מהסדנה, הובילה אותנו לבקש מענבל להוביל סדנה נוספת ממוקדת יותר בכישורי ניהול, שגם ממנה יצאנו עם כלים חדשים ותחושת אפקטיביות גבוה במיוחד, ודרישה ממוקדת של חברי צוות המנהלים להמשיך את תהליך פיתוח כישורי הניהול יחד עם ענבל.
בפרספקטיבה לאחור, לאחר שתי סדנאות, בהחלט ניתן לזהות השפעות חיוביות על אופן העבודה השוטף של צוות המנהלים, ואנחנו עובדים בימים אלו עם ענבל על תכנון הסדנה ההבאה.
איתמר אלטלף,VP Marketing & Operations
Pontis
 
ברצוני להודות לך על סדנת מנהלים יוצאת הדופן שערכת בחברת MindU. הסדנה כללה צוות של מנהלות ומנהלים מאוד מגוון וכל המשתתפים הביעו שביעות רצון רבה. ברצוני לציין שהצלחת מהר מאוד לגעת בנקודות שדורשות הדרכה וחיזוק ובנועם רב ניווטת את תהליך הסדנה להיות  אפקטיבית, מקצועית ומאוד מחוברת ומותאמת לצרכים היומיומיים של החברה. החומר הועבר בצורה מעניינת, נעימה, מגוונת ובמקצועית ברמה גבוה. כל המשתתפים סכמו שקיבלו ממך כלים אשר ישמשו אותם בעבודה ונותר לכולם טעם של עוד. נשמח לפנות אליך בהמשך לעוד מפגשים מרתקים.
ענת דורנר, מנכ"ל
 
MindU

ביקשתי מענבל להוביל קורס פיתוח מנהלים לראשי צוותים במדינגו, לאחר שהובילה בהצלחה רבה תהליך פיתוח צוות של הנהלת הפיתוח במדינגו. נכנסו לחדר כ 15 מנהלות ומנהלים לאחר שכנועים רבים אבל נשארו בקורס באדיקות לאחר שהבינו את הערך המוסף המשמעותי שהוענק להם בקורס: היכולת של ענבל לחיות במנעד שבין הדרכה לדינמיקה קבוצתית, בלי להגזים בקצוות וגם להדריך אבל גם לראות את הקבוצה וצרכיה תוך כדי תהליך, היא יכולת נדירה וחשובה. ענבל הצליחה לנווט את הקבוצה למקום אליו רצינו יחד שהיא תגיע, והתוצאות המרשימות נראו הן באופן התפתחותם של המנהלים תוך כדי הקורס והן בשביעות הרצון של המנהלים. מבחינתי זה היה הקורס פיתוח מנהלים הטוב ביותר שפגשתי בשנים האחרונות.
הלן דותן, VP HR
Medingo (Roche)


ענבל היקרה,
לאחר תקופה של שנה בה קיימנו במשרדינו קורס מיומנויות ניהול לראשי צוותים רצינו להודות לך על:
התאמה אישית ותפירה של כל מפגש לצרכי החברה והקבוצה.
חניכה אישית של המנהלים בתהליך.
הבאת עולם התוכן למנהלים באופן מאיר עיניים ויישומי.
קורס מהנה שבו העובדים חיכו תמיד למפגש הבא וכשהסתיים ... תמיד לבא.
מקצוענות והתלהבות.
תודות תודות,
דפנה גולן, VP HR
Viaccess-orca


ענבל מעבירה אצלנו בארגון סדרת הדרכות בנושא של ראיונות למנהלים.
ענבל עשתה עבודת הכנה יסודית ומקיפה, בה למדה על הארגון והצרכים שלו והתאימה את ההדרכה לצרכים ולאופי הארגון.
היא לא הגיע עם חומרים מוכנים מראש אלא בנתה הדרכה שהיא tailor made לארגון.
היא מרצה בחסד, מעניינת ו"נוגעת" באנשים, מאוד פרקטית ועניינית והעניקה למנהלים "ארגז כלים" מעשי שבעזרתו יוכלו לאבחן ולגייס טלנטים מצוינים ומתאימים לארגון.
הפידבקים שנאספו אחרי ההדרכה היו מאוד טובים וכולי תקווה שנמשיך לעבוד עם ענבל בהמשך.
ניבי רבי,  HR Manager
Mellanox Technologies

ענבל הנחתה סדנת פיתוח מנהלים בחברתנו. לענבל יכולת יוצאת דופן להנחות סדנה המקנה למנהלים כלי ניהול מעשיים, כמו גם תובנות אישיות וארגוניות עמוקות.
באמצעות הסדנה המנהלים זכו להתפתחות אישית וניהולית. כמו כן, נוצרה קבוצה מגובשת יותר של מנהלים עם שפה ארגונית משותפת ששיפרה את איכות התקשורת ואיכות עבודת צוות ההנהלה.
ענבל תהיה נכס משמעותי לכל ארגון שייעזר בשרותיה לפיתוח המנהלים. חברתנו מודה לענבל ובטוחה כי הקשר ההדוק שנוצר יימשך גם בעתיד.
משה צרפתי, Founder
Krypton Venture Capital

במהלך השנים האחרונות ענבל מלווה אותי ואת צוות ההנהלה של עמיעד במספר פרויקטים: ליווי למנכל ולסמנכלית משאבי האנוש בנושאים שוטפים הקשורים להנהלה ולחברה; בניית וחיבור צוות ההנהלה הגלובלי של החברה; ליווי אישי של סמנכלים ועזרה בליווי ההנהלות והמחלקות שלהם; עבודה עם הנהלת הביניים של החברה על מנת ליצור תשתיות משאבי אנוש בחברה; שותפות בצוות הובלת השינוי הארגוני הכולל זהות ותרבות ארגונית. ענבל מגיעה לפגישות שבועיות, בצפון הארץ באוירה טובה ובנועם. ענבל מצליחה להעביר את המסרים, גם המסרים הישירים וגם עוזרת בהובלת השינוי. התחומים בהם עוסקת ענבל הם תחומים רכים, הכי רגישים וחשובים בחברה. כיועצת חיצונית ענבל מצליחה לראות את הדברים מזויות אחרות, והיא מצליחה להאיר נקודות חושך. אני אסיר תודה על פועלה, אריק

אריק דיין, מנכ"ל
עמיעד

"הנחיה מעולה, דינאמיקה קבוצתית טובה... הסדנה עזרה לי להגיע למודעות עצמית גבוהה יותר שתאפשר לי לבצע את תפקידי הניהולי טוב יותר... היה מעולה, כיף, מעשיר, פורה, מעניין, מומלץ לכל אחד! למרות שכבר עשיתי קורס דומה – זאת הכי טובה! ... סדנה נהדרת שנתנה לי המון כלים לשימוש בתפקיד וביום יום!...קורס מקצועי ומצוין! סט כלים עצום למנהלים בדרגים שלנו, מסודר ומאורגן, תאוריה + פרקטיקה רלוונטית לאירועים מהיומיום שלנו... הנושאים שנבחרו מאוד רלוונטיים לדילמות איתן אנחנו מתמודדים כמנהלים... הסדנה התנהלה בקצב ובסגנון שהצליחו להתאים לכל הקבוצה... שמח מאוד שקיבלתי את ההזדמנות הזאת ללמוד, להשתפר ולקבל שיקוף בסביבה מאפשרת ותומכת."
ציטוטים מתוך משובי המשתתפים בסדנת פיתוח מיומנויות ניהול
AOL  ישראל 


"ענבל יקרתנו, לפני מספר חודשים התחלנו את הסדנה יחדיו. בתחילה לא ידענו על מה מדובר, אך כבר בפגישה הראשונה עם "משחק הקלפים" גרמת לנו להבין שהולך להיות לנו מעניין. מפגישה לפגישה צמחנו, למדנו לשתף אחד את השני, להתלבט יחדיו ולדעת להקשיב לעצות החברים לצוות. במקצועיות מופתית ובאסרטיביות מעודנת הפכת אותנו למנהלים טובים יותר. פתחת לנו פתח לחשיבה שונה וראיה רחבה. איתך ובזכותך הפכנו לקבוצה מובילה ומלוכדת עם יכולות ניהול טובות יותר. וזה אינו דבר מובן מאליו. אנו מודים לך על תקופה נפלאה, כל מפגש היה עבורנו מתנה."
מתוך מכתב תודה בתום קורס פיתוח מנהלים
חברת Meprolight

 
ענבל, קודם כל – תודה ענקית!
על כך שהיית שותפה שלי בכל ההתלבטויות בחודשים האחרונים,
שידעת להקשיב, לתת עצות וכלים שילוו אותי עוד שנים רבות,
לתמוך ולהוות "רוח גבית" כשצריך ולעיתים דווקא "מראה" ו"פטיש 5 קילו" כשצריך לא פחות.
 בעיקר לימדת אותי שהשאלה "למה?" אינה נכונה אלא יש לשאול "למה לא?" ולהעז
ושלמעשה הכל אפשרי אם זה מספיק חשוב להילחם עליו באופן עקבי,
גם אם לפעמים זה לוקח זמן ודורש לצאת מאזור הנוחות.
יתכן ואני אשכח חלק מהדברים שאמרת לי אבל אני תמיד אזכור איך גרמת לי להרגיש...
אבי בראל
AVP Engineering 

Bynet Data Communications

 
ענבל, אני רוצה להודות לך על התהליך שעברנו ביחד בשנה האחרונה. בתהליך האימון הפגנת שילוב נדיר בין אמפטיה ורגישות לישירות וחדות, תוך הפגנת מקצועיות יוצאת דופן והכל תוך שמירה על מיקוד על המטרות שהוגדרו. 
אני רוצה להודות לך על הדרך ועל התוצאות - התפחות אישית ומקצועית משמעותית ביותר שעברתי בשנה האחרונה. אני שמחה ביותר על ההחלטה שקיבלתי לפני כשנה לצאת לדרך איתך.
בהערכה רבה, הילה
הילה הרשקוביץ
מנהלת משאבי אנוש
 
התחלתי לעבוד עם ענבל כאשר הרגשתי שאני צריך לחזק את כישורי כמנהל ומוביל כדי להתמודד עם האתגרים הגדלים והולכים שאיתם אני צריך להתמודד. ענבל הייתה למורת דרך ועזרה לי לנווט ולהתמודד בצורה שקולה, מחושבת וממוקדת מטרה תוך כדי חיזוק הצדדים שזיהינו כדורשים חיזוק. ענבל הייתה שם כשהייתי צריך אותה בכל יום ובכל שעה. העבודה עם ענבל הוכיחה את עצמה כמאירת עיניים (לגבי חולשות וצורת מחשבה לא נכונה) כמחזקת (הכרה בחוזקות ובדורש חיזוק ועבודה) וכזו שנתנה לי את הכלים להמשיך הלאה בכוחות עצמי. אני ממליץ בחום על ענבל לכל מי שרוצה לשפר את כישוריו כמנהל, ומודה לה על מה שהעניקה לי.
בני ששון,  VP R&D
Webspalnet

ענבל, ברצוני להודות לך על תהליך החניכה הניהולית שעברתי איתך. במהלך התהליך הרגשתי שנוצרה סביבת עבודה שתרמה לי להתפתחות אישית וניהולית. בזכות הידע, התמיכה והייעוץ שלך הרגשתי שאני רוכשת כלים ומיומנויות שאפשרו לי להוביל את המחלקה באופן מקצועי יותר להשגת יעדיה. בתהליך הגעתי לתובנות חשובות בנושאים ניהוליים ואישיים, וקיבלתי עצות מעשיות שבזכותם הצלחתי לבצע קפיצת מדרגה חשובה. אני מאמינה שהרווחים והצמיחה הניהוליים והאישיים שזכיתי להם בתהליך עוד ילוו אותי זמן רב.
אנה קלמפור, Chemagis (Perrigo), Analytical R&D Director


במהלך כשנה, ליוותה אותי ענבל בתפקידי כמנהלת, בעיצומו של תהליך צמיחה והתרחבות משמעותי תוך כדי החלפת אנשים ושינויים ארגוניים ובתוך כל אלה, ענבל ליוותה אותי במסירות רבה ובסבלנות אין קץ.
ענבל ציידה אותי במגוון כלים שימושיים ורלוונטיים וידע עשיר שעזרו לי לצמוח ולשכלל את יכולות הניהול שלי וגם את כישוריי האישיים כך שנוצר תהליך עבודה פורה ומפרה שכל הזמן המשיך לאתגר אותי ולהמשיך להתפתח. הפגישות שלנו תמיד היו מאוד מקצועיות ופורות הודות ליכולת של ענבל לאתר ולמקד את הקושי באפקטיביות מרשימה ולעשות זאת תמיד עם הרבה הקשבה, הבנה וסבלנות אך ללא הנחות. 
סמדר קירשטיין 
Pontis, Marketing Director

 
התחלתי את עבודתי עם ענבל כאשר הגדרתי לעצמי כמטרה את שיפור הכישורים שלי כמנהל. תהליך העבודה עם ענבל אפשר לי את פסק הזמן הנדרש לעצור ולחשוב על עבודתי כמנהל, תפקודו של הצוות והחברה בכלל. הפגישות הפוריות תרמו לי רבות ובאמצעותם חידדתי לעצמי מה הן הציפיות שלי מעצמי כמנהל, מה אני משדר לעובדים וכיצד אני משפר את ההנעה וההנאה שלהם בעבודה. ענבל נתנה לי הכוונה, משוב, זוית הסתכלות נוספת ותרמה לי רבות מהידע המקצועי שברשותה ועל כך תודתי.
שי חרותי
Sivan Design, Coo
 
ענבל ליוותה אותי בתהליך כניסה לתפקיד חדש. ענבל היא מאמנת ומלוות מנהלים מצוינת, הן בשל הידע המקצועי הרב שלה והן בשל הדרך הנעימה בה היא מאפשרת לך לגלות את יכולותיך. האימון וההדרכה של ענבל אפשרו לי להגיע לפתרון בעיות בצורה מעשית, תוך שכלול היכולות האישיות שלי. אני ממליץ בלב שלם על ענבל כיועצת אפקטיבית, מכוונת מטרה ועם זאת כאדם שנעים ונוח לעבוד איתו.
מאיר דויטש
  ICQ, Director of Marketing, Advertising & Research
 
ענבל, ברצוני להודות לך על תהליך יעוץ ניהולי שעברתי אתך, תהליך שתרם לי מחד, להתפתחות האישית שלי ומאידך לחידוד טכניקות ניהול ומקצועיות שונות עבורי. כמו במכירות גם בייעוץ הכול סובב אנשים, הרגשתי שאת קודם כול מחויבת להצלחה שלי בפרט, ולפיתוח שלי בתור מנהל בכלל. הובלת את התהליך במקצועיות רבה, נתת לי כלים ותובנות שבזכותם הצלחתי לבצע קפיצת מדרגה חשובה. אני ממליץ בחום לעבוד עם ענבל!
אסף סובול
מנהל תחום מכירות, בינת תקשורת מחשבים בע"מ

 
 
 


 
| עיצוב אתרים | קידום |  קידום אורגני  | בניית אתר
לייבסיטי - בניית אתרים